Waarom authentiek zijn niet meer voldoende is!

Β 

Β 

Waarom authentiek zijn niet meer voldoende is!

Misschien hoor jij het dagelijks β€˜π™•π™€π™§π™œ 𝙙𝙖𝙩 π™Ÿπ™š 𝙖π™ͺπ™©π™π™šπ™£π™©π™žπ™šπ™  π™—π™šπ™£π™© 𝙀π™₯ π™¨π™€π™˜π™žπ™–π™‘ π™’π™šπ™™π™žπ™–’ dan trek je klanten aan. Foto’s delen van je wandeling of je hond, zonder make-up verschijnen op Insastories en vooral laten zien dat jij ook een gewone meid/vent bent.

Ik begrijp het!

Je wilt dat je publiek met je identificeert zodat zij vertrouwen in je krijgen en sneller gaan kopen. Helaas hebben de meeste klanten dit ook door. De fase waarin we zo authentiek mogelijk onszelf laten zien hebben we gehad.

We gaan voorbij aan de missie, visie en mooie plaatjes. Steeds meer wordt je verhaal en de positieve impact die jij maakt op de wereld belangrijk. Het gaat over de transformatie die jij biedt aan je klanten.

Daarnaast zijn we ook op zoek naar ervaringen.

Rituals doet dit al jaren door voor elk productlijn een gevoel, verhaal en ervaring neer te zetten. Wanneer je gaat solliciteren word je virtual door het kantoor geleid. En mocht je het niet zijn geworden, krijg je een mooie brief met allerlei samples erbij.

Nee, jij bent geen Rituals maar je kunt wel werken aan je werkwijze.

Zorg dat het werken met jou een ervaring wordt. Focus je op de transformatie en werk dit door in je positionering. Alleen dan word je onweerstaanbaar voor je klanten.

Β 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *